Monday 29 October 2012

TESTIMONI BB PLUS COLLAGEN


Assalammualaikum...

Hari ni saya nak share sesuatu ttg kehebatan BB plus Collagen nie...
Biasanya collagen ni untuk kecantikan yang kita tau....
Tp produk BB plus collagen ni bukan sahaja untuk kecantikan kuit malah untuk kesihatan juga...


Ini testimoni diri saya sendiri...


 Saya pernah menjalani pembedahan pada lutut kanan sya pada tahun 2008...Dan sejak dari itu doktor sarankan agar saya tidak lagi aktif bersukan. Kesan dari pembedahan tersebut adalah saya tidak boleh berdiri atau duduk terlalu lama..kerana ini akan menyebabkan kesakitam pada lutut kanan saya..
Beberapa minggu ni lutut saya mengalami kesakitan yang teramat sangat sehingga saya terpaksa ambil MC.. Dan saya juga membeli knee guard utk mengurangkan kesakitan lutut saya semasa sy bekerja,... Pernah bertanyakan pada doktor apa rawatan pada lutut saya tu, tp jwpn doktor hanya lah makan ubat penahan sakit je... Tp sampai bila saya harus mengambilnya..?????.  Tiada jawapan yang pasti.......... Sekiranya kesakitan makin teruk , kata doktor saya perlu dirujuk ke unit Pakar Orthopedik ( Tulang )...huhuhh...
Tp sejak kebelakangan ni saya perasan yang kaki saya tidak lagi sakit walaupun saya berkerja selama 14jam di wad. Ini kerana saya mengamalkan BB plus Collagen... Saya tidak sangka pada mulanya saya hnya mengamalkan BB plus Collagen utnuk dapatkan kulit yang cantik... Tapi bukan shj kulit sy licin tapi lutut kanan saya juga dah x sakit lagi....


Syukur Alhamdulillah....


Bagi yang berminat untuk mengetahui dan ingin mencuba kehebatan BB Plus Collagen ni, bolehlah menghubungi saya di 0193479851 / atau whatsup je di 0182262856. 






No comments:

Post a Comment